♔Terukir Indahh :')♔
Friday 18 May 2012 | 10:55 | 0 love drops

Assalamualaikum,

Dear, today aku rasa sunyi sangat sangat. Taktahu kenapa dgn aku. Makan pun dah tak lalu, asyek ingat dia je. Kenapa dia lepaskan aku ea? If dia tak lepaskan aku haritu mesti sekarang aku tengah happy bergurau dgn dia. Tiap kali citer pasal dia mesti aku jadi sebak. Kenapa dgn aku? Sumpah aku tak penah jadi mcm ni selama aku couple dgn sape sape wehh. Maybe ni balasan utk aku sebab dah lukakan perasaan dia kan :( YA ALLAH, kalau aku bole putarkan masa, aku akan jaga dia, aku akan happykan dia, aku akan buat dia senyum tgok telatah aku. Aku nak sangat dia bukak hati dia utk aku balek, tapi aku manusia biasa je kan? Tak semua benda yg aku nak tu aku dapat sekelip mata :') Dear, korang tahu tak? Selama aku couple dgn dia kan, aku bole nampak kejujuran dia but taktahu lah mcm mana kalau belakang aku kan? Aku selalu sangat sakitkan hati dia. Aku kua lepak sana sini then tak bagitahu dia. Then, aku selalu sangat marah'2 dia, abaikan dia. Bila pikir balek, memang patot pun dia lepaskan aku kan? Sapa sanggop couple dgn orang bodoh mcm aku ni :') Sekarang, sapa je yg im aku kat fesbuk, maaf sebab dah jarang nak bals. Tengah belajar setia :') Bagi lelaki yg tgah try nak tackle aku, maaf jugak Niat korang takan kesampaian sebab dia takde pengganti dalm hidup aku :') Takpe kan aku buat mcm tu? Aku buat mcm tu pun sebab nak berubah. Lepas dia tinggalkan aku, pintu hati aku tiba'2 terbuka. Now aku dah jarang melepak, apatah lagi keluar malam. Im dgn lelaki kat fesbuk pun dah jarang. Pegi sekola pun dah rajin :) Aku nak tunjuk kat dia yg aku dah betol'2 berubah, ni semua sebab dia. Aku nak dia tersenyum tgok aku sekarang :')

Rizwan,
Aku mintak maaf kat kau, banyak sangat silap aku kat kau selama kita couple. Aku banyak sakitkan hati kau. Selalu sangat susahkan kau :( Wann, aku happy tgok kau happy. Takpelahh, kau pegilah dgn pilihan kau tu. Aku harap dia dapat jaga kau, aku tahu dia baek. Aku yakin dia dapat happykan kau. Kau jaga lah dia elok elok, jangan sia'2kan dia. Nanti kau menyesal, tgok mcm aku? Menyesal pun dah takde guna. Bukan aku bole dapatkan kau balek kan? Takpelah, aku okayy. Cuma aku tak bole terima kenyataan yang kau dah pegi dari hidup aku. If kau baca apa yg aku update ni. Aku mintak maaf tau? Bukan aku sengaja nak buat mcm ni tapi aku dah taktahu nak luahkan kat sapa. Blog ni jelah yg dapat dengar semua apa yg aku cerita. Wan, nanti if pilihan kau tu sakitkan hati kau. Cerita lah kat aku tau? Aku sentiasa sokong kau dari belakang. Kau jgn sedih'2 sebab pilihan kau tu, adat lah kan? Gadoh'2 manja tu :') Hihi, mesti kau happy sekarang kan? Aku biasa'2 jelah, still mcm dulu. Sorang'2 jea, takan couple dgn org laen selain kau dah :') Kau tetap dalam hati even apa pun terjadi kat aku :'(


#Hanya Kau W  


Hearts, babyyANNIE


Thanks for reading ♥

♥ Past / Future ♥