♔30 NOVEMBER 2012 :')♔
Thursday 29 November 2012 | 10:37 | 0 love drops


Assalamualaikummm..
Cerr tengok tarikh kat atas tu. Mesti korang tertanya'2 tu tarikh apa kan? Okayyy, act aku nak bagitahu yg tu sebenarnya tarikh anniversaryy aku dgn buah hati aku. Nak tao sape? Ni haa gamba kat atas ni, Mohd Hamidi anak uncle Mohd Idris :)

Okayy, now aku nak open story. Tepat pukol 12 malam tadi aku dgn didie dah genap 4bulan :) Alaaa, baru lagi. Tak macam couple'2 kat lua sane. Couple dah bertahun'2 right? Aku tahu banyak lagi halangan yg akan kitorang hadapi. Bak kata orang, 'semakin kuat rasa sayang kita terhadap pasangan, semakin banyak halangan yg akan kita lalui'. InsyaAllah kitorang akan lalui dgn tabah and settle kan semua problem elok'2.

Yess, mmg aku mngaku yg aku ni agak keras kepala tapi nasib baik didie sentiasa jadi air dalam hubungan kitorg. Alhamdulillah, so far kitorg tak penah lagi gadoh besar. Gadoh'2 manja tu adalah sikit :p Didie mmg seorg yg memahami, dia tak penah nak tinggi suara dekat aku n dia sentiasa ada utk aku. Selama 4bulan ni tak penah lagi aku tengok dia berubah, dia still mcm didie yg aku kenal dulu.

Act, dulu aku dgn didie penah ada problem. If lelaki lain, maybe dorg akan teros tinggalkan aku but didie lain sangat. Tak mcm lelaki kat lua sane. Even problem tu buat dia terluka, tapi dia tetap tunggu & tunggu aku walaupon time tu aku dah lepaskan dia. Yess, dari situ aku dah nampak kesungguhan dia n dia mmg nak serius dgn aku. Disebabkan problem tu jugak aku mula menyayangi dia n berubah utk dia.

Biee, tiap hari bby b'syukur sebab sampai ke harini bby still dapat tengok bie, buat bie ketawa, buat bie happy dgn bby :) Terima kasih sebab selama 4bulan ni bie dah jaga bby dgn baikk, tak pernah sikit pun bie buat bby terluka. Bie selalu dengar ckp bby, thats why sayang bby makin b'tambah kat bie. Yess, bie pun t'kejot kan cemane bby bole jadi camni? Ni semua sebab bie jugak, bie dah bnyk b'sabar dgn kerenah bby kan? Thankyou for everything sayanggg ^.^ Bby b'harap sangat hubungan kita akan b'kekalan, kalau bole sampai ke anak cucu. InsyaAllah, aamiinnn :)

Now, aku dah jadi seorg gadis yg teramat setia. Aku tak kesah org keliling aku nak ckp ape, yg penting KASIH SAYANG AKU TERHADAP DIDIE TAKAN PERNAH BERUBAH sebab DIA LAH BUAH HATI AKU UTK HARINI, ESOK & SELAMANYAAAA..... InsyaAllahhh ;)





Hearts, babyyANNIE


Thanks for reading ♥

♥ Past